Photobucket

Saturday 3 March 2012

Doa dari seorang kekasih.....

Ya Allah....
jadikanlah aku dari golongan orang-orang yang bertakwa....
pemimpin yang berguna ubtuk orang-orang telah aku pimpin.....
jadikanlah aku qudwah yang solehah....
dan kurniakanlah aku ahli keluarga yang memahami islam....
kau semaikanlah iman di dalam hati kami dan rela berkorban untuk islam......

Ya Allah... bimbinglah aku....
Ya Rasullah... berikanlah aku syafaat kepadaku dan ahli keluargaku.......

Ya Allah...
sekiranya engkau berikan aku rahmat di dunia,
jangan engkau lupakan aku akan azab akhirat......

Ya Allah....
jika aku lemah...
kau kuatkanlah aku...
kau ingatkanlah aku bahawa 
Rasullah tidak pernah putus asa dalam berjuang....
Rasullah tidak pernah futur dalam menyampaikan dakwahnya.....
hebatnya Rasullah...
sahabatnya xpernah jemu meneruskan perjuangan demi mencapai syahid...



cinta pada bunga, bunga akan layu..
cinta pada manusia, manusia akan mati....
TAPI cinta pada Allah
adalah cinta yang kekal abadi.....


Andai semua orang memahami
cantik lahir bukanlah ukuran
tapi cantik hati memikat semua orang
dan yang utama adalah budi pekerti
seperti yang Rasullah Contohkan......


Ahli keluargaku yang ku sentiasa sayangi dan cintai

No comments:

Post a Comment